Naruto Senpuu - Gra PBF Naruto
Shodaime Sage Konoha // Lider klanu Seichuu // Game Master
Klan który nie istnieje w Naruto. Jedynym jego członkiem jest Gaara no Sabaku. Będąc w tym klanie macie tatuaż na czole który oznacza "Miłość". Nieodłączny Artefaktem tego klanu jest Gurda z piaskiem. Umiejętnością tego klanu jest Sabaku.
Specjalizacja:Ninjutsu
KG:Sabaku
Natura chakry:Fuuton, Doton
Sabaku
Kontrola piaskiem umożliwia nam wszystko co z nim związane: Atak, obrona itp. Klan Seichuu specjalizuje się również tym, że użytkownik nie może zostać zabity przez ataki TaiJutsu.
Lv 1: Możemy kontrolować piasek na odległość 30 m oraz lekko nim ranić rywala.
Ranga:Genin
Lv.2: Możemy kontrolować piasek na odległość 100 m oraz wytwarzać dowolne kształty broni z piasku.
Ranga:Chuunin
Lv.3: Możemy piaskiem śmiertelnie zranić rywala. Możemy wytwarzać dowolne kształty broni z piasku oraz kontrolować piasek na odległość 200 m.
Ranga:Jounin
Lv.4: Ostateczny poziom Sabaku. Możemy z piaskiem zrobić praktycznie wszystko. Możemy nim dowolnie manipulować, kontrolować na odległość 500 m, a dodatku nawet zabić tym surowce, jeżeli przeciwniki będzie obezwładniony piaskiem przez więcej niż 2 minuty, umiera poprzez brak powietrza. Ponadto, jeżeli w pobliżu 100 m jest choć garstka piasku możemy z niego zrobić użytek za pomocą chakry manipulując nim.
Ranga:E.Jounin
Jutsu ragni D/C
Suna no Sabaku: Podstawowe jutsu klanu Seichuu. Polega na kontrolowaniu piasku. Im mamy wyższą rangę, tym więcej z tym piaskiem możemy zrobić.
Chakra:5
Ranga:D
Suna Shuriken: "Piaskowy shuriken". Wysyłamy na przeciwnika niewielką ilość piasku, który w locie przeobraża się w przedmioty podobne do Shurikenów.
Chakra:10/1 shuriken
Ranga:D
Daisan no Me: Jedną ręką przykrywamy swoje oko, a w drugiej pojawia się jego kopia. Jutsu przydatne, gdy chcemy podejrzeć przeciwnika.
Chakra:50
Ranga:C
Suna Bunshin : Technika polegająca na stworzeniu klona z piasku. Wcześniej wspomniany klon nie jest iluzją, jest on zdolny do walki, posiada jednak marny ułamek energii pierwowzoru. Dodatkowo ten Bunshin nie może w ogóle oddalać się od swojej oryginalnej formy, dlatego najczęściej stosowany jest w defensywie
Chakra:20/1 klona
Ranga:C
Suna no Yoroi: Defensywna technika. Polega na stworzeniu na swojej zwykłej skórze drugą z piasku. est to zabezpieczenie przed ewentualnym ominięciem Suna no Tale. Skóra ta regeneruje się po każdym uderzeniu, o ile pozwala na to chakra.
Chakra:70
Suna no Tale: Jutsu Defensywne polegające na automatycznej obronie przed większością ataków Taijutsu oraz NinJutsu słabszych wrogów. Obrona polega na wytwarzaniu ścian piasku.
Chakra:100
Ranga:C
Jutsu rangi B/A
Sabaku Kyuu Sabaku SouSou: bardzo straszna technika. Piasek z Gurdy bardzo szybko się wysypuje i więzi przeciwnika w ciągu ułamku sekundy i stopniowo tworzymy wokół przeciwnika trumnę z piasku. Następnie miażdżymy przeciwnika, przez co umiera na miejscu.
Chakra:300
Ranga:B
Suna Shigure: Jest to zwykły deszcz, tylko że chmura i deszcz są z pisaku. Technika ta ma na celu unieruchomienie przeciwnika.
Chakra:200
Ranga:B
Sabaku Fuyuu: Dzięki temu jutsu możemy stworzyć podłoże z piasku na którym możemy latać. ma ono kształt chmur. Na :chmurce" może zmieścić się max. 2 osoby.
Chakra:70/1 chmurkę
Ranga:B
Shukaku no Hoko: Jutsu pozwalające nam na stworzenie twardej i wytrzymałej włóczni z piasku. Może ona przebić nawet najtwardszy głaz.
Chakra:300
Ranga:B
Suna no Muya: Jutsu polega na wysypaniu dużej ilości piasku z gurdy. Następnie tworzymy piaskową kulę. Bardzo ciężko jest zniszczyć taką kulę. Jest jeszcze jeden plus tej techniki. Bliższe podejście rywala do kuli jest praktycznie niemożliwe, gdyż na podejście min. 10 m wysuwają się z kuli ostre piaskowe kolce, które mogą przebić na wylot rywala.
Chakra:390
Ranga:A
Gokusamaisou: Tworzymy wielkie ruchome piaski, które wciągają przeciwnika nawet kilkaset metrów pod ziemię.
Chakra:480
Ranga:A
Sabaku Taisou: Technika o dość drastycznej nazwie: pustynna msza żałobna. Używamy tego jutsu po użyciu Ryuusa Bakuryuu. Przykładamy ręce do piaskowego jeziora, które powstało na wskutek wywołania piaskowej lawiny. Po chwili przez ziemie przechodzi kilka fal uderzeniowych.
Chakra:530
Ranga:A
Suna Raishin: Jutsu polega na stworzeniu kilku metrowych wykałaczek, które są w stanie przebić najtwardszy pancerz. Przeciwnik trafiony taką wykałaczką. nie ma szans na przeżycie.
Chakra:80/1 wykałaczkę
Ranga:A
Kuusa Bouheki:Jutsu polega na stworzeniu wielkiej i wytrzymałej obrony. Chroni ona nawet najsilniejsze ciosy zadane nawet Jutsu rangi S. Technika stosowana najczęściej, jak wioska jest pod odstrzałem.
Chakra:600
Ranga:A
Jutsu rangi S
Shukaku no Tate: Jutsu wymaga bardzo dużej ilości. Dzięki tej technice możemy stworzyć wielkiego Bożka piasku w którym drzemie Shukaku. Bardzo trudno rozwalić tą obronę, gdyż twierdza ta jest zrobiona z minerałów największej twardości.
Chakra:900
Ranga:S
Ryuusa Bakuryuu: Jest to technika polegająca na stworzeniu piaskowej lawiny, która powiększa się z każdą chwilą i kieruję się na przeciwnika. Ucieczka spod jej działania jest prawie nie możliwa. Powstała fala, przewraca drzewa z łatwością. Efektem użycia tego jutsu jest powstanie pustynnego jeziora.
Chakra:1100
Sabaku Rou: Ostateczna technik klanu Seichuu. Polega na zamknięciu przeciwnika w "kleszczach" tej techniki, co nie pozwala rywalowi na ucieczkę. Prawdopodobnie nie ma z niego wyjścia, a wpadnięcie w taką zasadzkę kończy się śmiercią poprzez całkowite zmiażdżenie ciała. Można założyć, iż jest to po prostu ulepszona wersja Sabaku Kyuu, z tym wyjątkiem że Sabaku Rou jest techniką o wiele potężniejszą, mogącą pomieścić w sobie więcej niż jedną osobę.
Chakra:1500
Ranga:S
Offline
Shodaime Sage Konoha // Lider klanu Seichuu // Game Master
Zapisuje się
Offline