Naruto Senpuu - Gra PBF Naruto
Shodaime Sage Konoha // Lider klanu Seichuu // Game Master
Klan Kaguya był chyba jednym z najbardziej barbarzyńskich klanów w Naruto. Ich jedynym zajęciem, rozrywką i sposobem na życie były wojny. Cały czas z kimś walczyli, nie mogli usiedzieć w spokoju. W końcu wyzwali na wojnę Wioskę Deszczu, od których dostali sromotny łomot. Przyżył jedynie Kimimaro (więcej tutaj) i tylko jego jedynego znamy z tego klanu. Na jego przykładzie możemy stwierdzić, że klan miał zaawansowaną linię krwi ściśle związaną z kośćmi. Każdy z członków był zdolny do przetwarzania swojego układu szkieletowego bez ograniczeń. W dodatku wytwarzane kości wzbogacone są w duże ilości wapnia, dzięki czemu stają się twarde jak stal.
Specjalizacja:TaiJutsu
KG: Shikotsumyaku
Shikotsumyaku
Shikotsumyaku to Kekkei Genkai klanu Kaguya. Polega na użyciu własnych kości do walki. Można nimi dowolnie manipulować. Są one niebywale twarde, co pozwala nam na zabójczy atak i szczelną obronę.
Genin: Szybkość:+2
Chuunin:Szybkość:+3
Jounin:Szybkość:+6
E.Jounin:Szybkość:+8
CRW:Szybkość:+10
Lider Organizacji:Szybkość:+11
Sannin:Szybkość:+14
Kage/Sennin/Sage:^
Jutsu rangi D/C
Teshi Sendan: Jutsu polegające na wystrzeleniu pocisków z własnych kości w placach. Efekt jest taki sam jak postrzelenie z karabinu.
Chakra:40
Ranga:D
Yamagi no Ma: Pierwszy taniec. Polega na wyciągnięciu ok. 30 cm kolców z dłoni, którymi możemy walczyć jak sztyletami.
Chakra:80
Ranga:C
Tsubaki no Mai: Drugi taniec. Jutsu polega na wyjęciu kości z barku. Kość przypomina katanę. Dzięki temu jutsu jesteśmy o wiele szybsi i mamy większy zasięg cięcia.
Chakra:100
ranga:C
Karamatsu no Mai: trzeci taniec. Polega na automatycznej obronie z kości. Gdy użyjemy tego jutsu ataki fizyczne na nas nie działają. Technika działa 4 tury.
Chakra:110
Ranga:C
Jutsu rangi B/A
Hokkoutsu no Yaiba: Wyjumjemy swoją kość z ramienia i możemy nią walczyć jako mieczem. Mieczem tym możemy ciąć shurikeny i inne tego typu bronie na pół.
Chakra:200
Ranga:B
Tessenka no Mai: Czwarty taniec. Umożliwia nam on złamanie sobie własnego karku i wyjęcia kręgosłupa. w miejscu tamtego rośnie nam kolejny. Wyjęty kręgosłup służy nam jako twardy i giętki bicz.
Chakra:300
Ranga:B
Kokotsu Yoroi: Jutsu polega na stworzeniu twardej i wytrzymałej obrony z kości. Może ona nas obronić przed jutsu rangi B, A a nawet niektórymi S. Technika działa 3 rundy.
Chakra:380
Ranga:B
Hana: Cała nasza ręka przemienia się w półtorametrowy kolec-wiertło-taran, który jest zdolny do przebicia prawie każdej osłony. Jutsu to pochłania bardzo dużo chakry, stąd jest używana bardzo rzadko.
Chakra:700
Ranga:A
Jutsu rangi S
Sawarabi No Mai: Ostatni taniec. Użytkownik zespala swoje komórki z kośćmi i wytwarza jakby kościany las. Jeżeli taka technika dosięgnie przeciwnika ginie on na miejscu. Ponadto użytkownik może się swobodnie poruszać pomiędzy tymi kośćmi.
Chakra:1020
Ranga:S
Offline