Naruto Senpuu - Gra PBF Naruto
Shodaime Sage Konoha // Lider klanu Seichuu // Game Master
Ten klan nie istnieje w anime czy mandze! Mistrzowie Marionetek to Ninja, którzy skupili się na trudnej sztuce animacji lalek. To rodzaj walki wymagający nawet większego poświęcenia niż TaiJutsu, ponieważ zawęża specjalizację jedynie do kontroli lalek. Przez to jest niewielu lalkarzy w świecie Shinobi, co jednak wcale nie zmienia faktu, że animatorzy lalek potrafią walkę z bardzo ciężkim przeciwnikiem, w dodatku bardzo wyrównaną walkę, wygrać bez najmniejszego nawet zadraśnięcia. Największą wadą Mistrzów Marionetek jest ich niski poziom walki w zwarciu. Kontrolując swoje lalki skupiają się oni na utrzymywaniu odpowiedniego dystansu, ponieważ w walce wręcz są chyba najsłabszym typem Ninja.
Specjalizacja: Ninjutsu
KG: Seishi Kugutsu
Kontrola Marionetek
Kontrolowanie marionetek pozwala członkom tego klanu na walkę dystansową. Mamy wówczas przewagę nad ninja używających TaiJutsu, chyba że oni nas podejdą inaczej. Wstępując do klanu dostaje się lalkę Kuroari.
Kontrolowanie marionetek dostosowane do rangi:
U.Akademii:0
Genin:1
Chuunin:2
Jounin:4
E.Jounin:8
CRW:12
Lider organizacji:30
Sannin:80
Kage:100
Sennin:150
Sage:200
Genin:Zręczność:+2
Chuunin:Zręczność:+3
Jounin:Zręczność:+6
E.Jounin:Zręczność:+7
CRW:Zręczność:+9
Lider Organizacji:Zręczność:+11
Sannin:Zręczność:+14
Kage/Sennin/Sage:^
Jutsu rangi D/C
Kugutsu no Jutsu: W trakcie tej techniki nie możemy używać żadnych jutsu.Krótko mówiąc, jest to technika, w której dzięki używaniu chakry jako formy łącznika między ninja a kukiełką można zacząć ruszać wcześniej wspomnianą kukłą.
Chakra:40
Ranga:D
Doku Kiri Jigoku: Wymaga lalek Kuroari i Karasu. Dzięki temu jutsu, Kuroari i Karasu otaczają przeciwnika oraz go dezorientują. Potem wystrzeliwują bomby gazowe a z ich rąk wylatują małe igiełki (nawet jeśli gracz uciekł już z chmury trucizna nadal działa)
Chakra:80
Ranga:D
Kairai Engeki - Kuro Higikiki Ippatsu: Jutsu wymaga lalek Kuroari i Karasu. Niesłychanie brutalna technika polegająca na zamknięciu przeciwnika wewnątrz kukły. Następnie w otwory kukły wbijane są sztylety, które dosłownie rozpruwają osobę w środku. Śmierć na miejscu.
Chakra:130
Ranga:C
Jutsu rangi B/A
Chikamatsu no Jutsu: (Wymyślona technika) Jutsu polegające na rozłożeniu swojej marionetki na wiele części. Następnie każdą częścią marionetki możemy atakować rywala. W każdej części jest trucizna. Jeżeli trafimy nią przeciwnika co turę będzie mu zabierało po 2% wytrzymałości. Technika działa 8 rund.
Chakra:270
Ranga:B
Fuuin no Chikamatsu: Jutsu pozwala nam na zapieczętowanie marionetek. Jest to nawet konieczne w przypadku dużej wielkości marionetki, bądź jeżeli jest ich duża ilość.
Chakra:350
Ranga:B
Souen Hitomi Kokuu: Technika bardzo zbliżona do Kage Mane No Jutsu klanu Nara. Dzięki tej technice jesteśmy zdolni złapać przeciwnika niciami chakry wkilku miejscach, w jakich my chcemy i możemy kontrolować go, stojąc w miejscu. Jednak, dzięki tej technice, to samo można robić, np. Z niedoświadczonym sojusznikiem. Jeśli sojusznik walczy z kimś za silnym, my możemy złapać go nićmi i walczyć nim, za niego. Jednak, jedynym minusem tej techniki jest to, że kiedy ją wykonujemy, mamy zajęte obie ręce, więc nie możemy się bronić przed innymi atakami.
Chakra:400 + 5 za utrzymanie w każdej rundzie.
Ranga:A
Shiro Higi - Jikki Chikamatsu no Shuu: Jutsu polega na przywołaniu 10 lalek z kolekcji Chikamatsu. Wszystkie marionetki są białe i każda z nich jest potężną bronią na sznurkach wyszkolonego kuglarza – mają one niezwykle duże możliwości bojowe, są także bardzo uniwersalne w walce. Przewyższają one 100 kukieł pod wieloma względami.
Chakra:750
Ranga:A
Aka Higi - Hyakki no Souen: Jutsu polega na przywołaniu ze zwoju stu kukiel o niesamowitym potencjale bojowym. Marionetki te mogą zniszczyć cały kraj.
Chakra:650
Ranga:A
Jutsu rangi S
Hitokugutsu: Jeśli po wygranej walce mamy wystarczająco dużo chakry, pokonanego przeciwnika możemy zmienić w ludzką marionetkę i kontrolować ją. Zna na takie same techniki jakie znała żyjąc. Nie można jednak przejmować członków z zaawansowanym limitem krwi(np. Uchiha, Kaguya, Hyuuga)
Chakra:900
Ranga:S
Shishi Heikou: Jedna z lalek Chiyo otwiera usta i wylatuje z niej nie wielka kulka. Marionetka chwyta kulkę i rzuca nią w przeciwnika. Po tym jutsu przeciwnik traci 70% wytrzymałości.
Chakra:1200
Ranga:S
Offline