Naruto Senpuu - Gra PBF Naruto
Shodaime Sage Konoha // Lider klanu Seichuu // Game Master
Członkiem tego klanu jest tajemniczy gość o imieniu Shino. Nie wiadomo zbyt dużo o tym klanie, jedynie z kilku retrospekcji mogliśmy się dowiedzieć nieco o umiejętnościach i specyfice tej społeczności. Klan tej żyje niejako w symbiozie z różnego typu organizmami, najczęściej owadami ale także z nieco większymi "potworkami" owady te żyją wewnątrz przedstawicieli tego klanu i zjadają ich Chakre .W zamian za to są one im posłuszne i gotowe w każdym momencie do walki. Członkowie klanu potrafią także porozumiewać się z tym robactwem. Każdy nowo narodzony członek tego klanu jest składany w ofierze jakiemuś robactwu, który później będzie z nim współżył.
Specjalizacje:Ninjutsu
KG:Kikiou
Natura chakry: Doton
Kontrolowanie robaków
Kg które trochę odbiega od innych. Polega na kontrolowaniu robaków. Członkowie tego klanu szanują robaki, współżyją z nimi, a insekty pomagają tym graczom w walce.
Genin: Zręczność:+1, Reakcja:+1
Chuunin: Zręczność:+2, Reakcja:+1
Jounin:Zręczność:+4, Reakcja:+2
E.Jounin:Zręczność:+4, Reakcja:+5
CRW:Zręczność:+5, Reakcja:+5
Lider Organizacji: Zręczność:+6, Reakcja:+6
Sannin:Zręczność:+7, Reakcja:+7
Kage/Sennin/Sagge: ^
Jutsu rangi D/C
Mushiyose no jutsu: Jutsu polega na przyzwaniu insektów (bez żadnych paktów). Robaki te będą pomagały w walce użytkownikowi.
Chakra:50
Ranga:D
Kikaichuu no Jutsu: Technika należąca do klanu Aburame. Po urodzeniu, do ciała wprowadzana jest parka robaków kikai, które będą się rozmnażać wewnątrz ciała ninja. Ich pożywieniem staje się czakra nosiciela. W zamian ninja otrzymuje totalną kontrolę na insektami. Może wydawać im rozkazy jak i wykorzystywać do różnych jutsu.
Chakra:70
Ranga:D
Mushi Bunshin no jutsu: Dzięki temu jutsu możemy stworzyć kopię samego siebie z robaków.
Chakra:30/1 klona
Ranga:C
Hachi Bakudan no Jutsu: Jutsu polega na wysłaniu roju pszczół na przeciwnika. Po zetknięciu z celem pszczoły wybuchają, lecz wybuch nie jest duży, a rany zadane przez niego nie są poważne.
Chakra:100
Ranga:C
Mushi Shuriken(Wymyślona technika): Przywołujemy grupę robaków które uformują się w shuriken. Gdy nim rzucimy robaki lecą do przeciwnika i kują
Jutsu rangi B/A
Mushikabe No Jutsu: Jedno z niewielu jutsu defensywnych klanu Aburame. Użytkownik tworzy barierę z robaków, którą może zniszczyć atak przynajmniej rangi B.
Chakra:200
Ranga:B
Hachi Senbon no jutsu: Kolejna technika związana z pszczołami. Tym razem przywołując te owady, atakują ofiarę żądłami zatruwając rywala.
Chakra:250
Ranga:B
Hachimitsu no Jutsu : Ninja po wyprowadzeniu pieczęci, przywołuje rój pszczół. Które atakują wroga. Przeciwnik broniąc się przed nimi, będzie zmuszony do przecięcia ich wpół. Przez co zostanie spryskany miodem o bardzo silnym wiązkach, które uniemożliwią mu ruch.
Chakra:450
Ranga:A
Shoshaku no Jutsu: Bardzo silne jutsu ofensywne klanu Aburame. Polega na wypuszczeniu z rękawa roju owadów które kąsają przeciwnika. Przeciwnik doznaje wielkich obrażeń.
Chakra:500
Ranga:A
Kazagumo no Jutsu : Kontrola małych pajączków. Jest ich tak duzo że mimo ich wielkości mogą stworzyć bardzo cilna sieć i uwiezić kogoś w budynku.
Chakra: 570/10 pająków.
Ranga:A
Mushi Dama: Jutsu polega na przywołaniu dużo robactwa, które wysysają z przeciwnika całą chakrę. Nie może on się ruszyć i wystarczy go tylko dobić.
Chakra:880
Ranga:S
Offline